Известие

Collapse
No announcement yet.

Преки впечатления за модела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Моя грешка...

    Всъщност се оказа че моята манекенка е с пакет Премиум 3 + Спорт 2+ както и някои допълнителни глезотийки, като теглич, подгревка, би-ксенон и босе.
    И въпреки това ми се струва мека при повече товар отзад.
    Амортисьорите видях че са Sachs, което не е лоша марка.

    Някой знае ли, случайно, каква марка амортисьори вграждат в QV?
    Last edited by pigoff; d.m.y г., 22:14.
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

    Comment


    • #17
      Разход на гориво

      След последните три резервоара забелязвам спад в средния разход на гориво с около 0,5 - 0,8л. Като въобще не съм си променил стила на каране.
      В момента показва 6,3л/100км среден разход за последните 2100км.
      Предполагам като монтирам летните гуми ще падне малко, понеже зимните си имат хубаво съпротиление при търкаляне, вследствие на мекия каучук.
      За първите 10000км разхода беше средно 7.1л/100км (по борда) и 7.3л/100км (по налято реално количество)
      Вече изминах близо 2200км и показанията са 6.3л/100км (борд) срещу 6.5л/100км (колонка)
      Задоволителен резултат според мен за тези 170кс.
      Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
      Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

      Comment


      • #18
        Нормално с качествено гориво

        Comment


        • #19
          Повреда

          След 13000км по шведските и норвежки пътища челното стъкло ми е като швейцарско сирене, включително и пукнатина. За сметка на това пък боята е много здрава и изключително качествена, понеже не се забелязват сериозни щети по боята, а само по стъклото.
          Last edited by pigoff; d.m.y г., 11:40.
          Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
          Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
            След 13000км по шведските и норвежки пътища челното стъкло ми е като швейцарско сирене, включително и пукнатина. За сметка на това пък боята е много здрава и изключително качествена, понеже не се забелязват сериозни щети по боята, а само по стъклото.
            Ето че поне по нещо си приличат с Българските пътища. Аз съм с ново предно стъкло от октомври миналата година.
            Избери Твоят ... SOUND
            https://soundcloud.com/maserati_hq

            Comment


            • #21
              В България пътищата не се поддържат. Тук вместо пясък зимата пръскат сол и дребни камъчето от 1 до 3мм. Отделно карат с гуми със шипове. А като се стопли шиповете започват да изскачат от леглата си и поради този факт тук челното стъкло е консуматив. Удрял ме е шип на разстояние от поне 30метра. Като куршуми са. И не им увира акъла на шведите и това си е. Хем нямат сериозен сняг, хем чистят, хем си дават парите за глупости. Виж в най-северната част на швеция, където има по 1,5метра сняг е друг въпрос.
              Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
              Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

              Comment


              • #22
                а какво стана с двигателя?

                ALFA ROMEO 146 1.9JTD
                Fiat Punto 1.9JTD

                Comment


                • #23
                  Това беше първоаприлска шега, но понеже никой не се хвана та промених мнението на истината. Хайде честит ти 1-ви април, колега!
                  Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                  Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
                    В България пътищата не се поддържат. Тук вместо пясък зимата пръскат сол и дребни камъчето от 1 до 3мм. Отделно карат с гуми със шипове. А като се стопли шиповете започват да изскачат от леглата си и поради този факт тук челното стъкло е консуматив. Удрял ме е шип на разстояние от поне 30метра. Като куршуми са. И не им увира акъла на шведите и това си е. Хем нямат сериозен сняг, хем чистят, хем си дават парите за глупости. Виж в най-северната част на швеция, където има по 1,5метра сняг е друг въпрос.
                    Сравнението със скандинавските пътища беше иронично. Нашите пътища с безумно ужасни, дори в момента поставят ограничение на магистрала Тракия 90 км. заради лошата натилка
                    След погрома в Родопи ужаса е неописуем а пътя е ...
                    Ето и последствията след едно патуване по тези пътища...
                    Attached Files
                    Last edited by HACCP; d.m.y г., 20:54.
                    Избери Твоят ... SOUND
                    https://soundcloud.com/maserati_hq

                    Comment


                    • #25
                      Явно това е колата

                      Comment


                      • #26
                        Аз съм изключително доволен от покупката. За сега. Ще видим.
                        Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                        Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                        Comment


                        • #27
                          Измиване от солта...

                          Пролетно почистване

                          Цък
                          Цък
                          За по-добро качество свалете снимките.
                          Last edited by pigoff; d.m.y г., 12:36.
                          Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                          Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Pazu Покажи съобщение
                            Явно това е колата
                            Аааа НЕ колега тази е моя
                            Малко да споделя мнение за интериора.
                            Моята е вече на 4 г. и всичките при мен.
                            Единственото износване, което забелязах е на ръбчето на пластмасата на волана точно под бутоните за управление на CD-то от ляво.
                            По волана има следи от употреба, но моите ръце се потят много и това изисква по честа поддръжка. Никъде другаде по таблото няма износване.
                            Салона (седалки) само по моята има известно износване и то в рамките на нормалното. Логата по спортните педали са се износили, но мисля нормално за това време.
                            При движение по павета и то само с летните гуми понякога се получава един метален звън в една от десните врати, но го има още от самото начало, както и вибрация на капака на тонколоната на предна дясна врата.
                            Избери Твоят ... SOUND
                            https://soundcloud.com/maserati_hq

                            Comment


                            • #29
                              И аз покарах Жужа най-накрая. Навъртях около 930 км. с кола под наем в Швейцария. Не искам да се заяждам със собствениците на този модел, но честно казано се разочаровах от тая кола. Вярно, че на мен ми се падна екземпляр на 77к. км и 2 години, което е много за рентакар, но въпреки това колата ми се стори зле сглобена и с некачествен интериор. Първо, воланът щракаше при завъртане наляво! Вероятно рейката беше заминала и то по отличните италиански пътища. При скорости 120 км./ч. огледалата за обратно виждане потреперват. Не съм се объркал. И трите огледала вибрират и се вижда размазано. Това е недопустимо за кола от този клас! Интериорът е красив, но колата е тясна и имаш чувството, че няма въздух. Аз далеч не страдам от клаустрофобия, но не се чувствах приятно вътре. Радиото /явно най-евтиното, без тъчскрийн/ е с евтина пластмаса отпред и като караш със слънчеви очила, не виждаш какво пише на дисплея. Дръжките на вратите отвътре пукат като ги хванеш. Копчетата за прозорците изглеждат все едно са от Панда. Бутонът на багажника, т.е. емблемата изглежда хитро, но ми се стори, че ламарината се огъва, когато натискаш бутона. Може и така да ми се е сторило, заради лака. Показанията на парктроника бяха на дисплея при километража. Е, това е малоумно вече. Като въртиш волана, за да паркираш, ту виждаш, ту не виждаш какво показва. На колите с тъч, предполагам парктроника показва встрани, но на тези с обикновено радио са могли направо да си спестят тази "екстра".
                              Като цяло колата изглежда добре на външен вид, седи добре на пътя и има хубави спирачки, но само това. На мен поне не ми беше удобна.
                              А пък това кола с ръчни 6 скорости принципно ми се струва доста странно. Не знам защо изобщо се произвеждат такива коли. Като се започне едно ръчкане на лоста...
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                                И аз покарах Жужа най-накрая. Навъртях около 930 км. с кола под наем в Швейцария. Не искам да се заяждам със собствениците на този модел, но честно казано се разочаровах от тая кола. Вярно, че на мен ми се падна екземпляр на 77к. км и 2 години, което е много за рентакар, но въпреки това колата ми се стори зле сглобена и с некачествен интериор. Първо, воланът щракаше при завъртане наляво! Вероятно рейката беше заминала и то по отличните италиански пътища. При скорости 120 км./ч. огледалата за обратно виждане потреперват. Не съм се объркал. И трите огледала вибрират и се вижда размазано. Това е недопустимо за кола от този клас! Интериорът е красив, но колата е тясна и имаш чувството, че няма въздух. Аз далеч не страдам от клаустрофобия, но не се чувствах приятно вътре. Радиото /явно най-евтиното, без тъчскрийн/ е с евтина пластмаса отпред и като караш със слънчеви очила, не виждаш какво пише на дисплея. Дръжките на вратите отвътре пукат като ги хванеш. Копчетата за прозорците изглеждат все едно са от Панда. Бутонът на багажника, т.е. емблемата изглежда хитро, но ми се стори, че ламарината се огъва, когато натискаш бутона. Може и така да ми се е сторило, заради лака. Показанията на парктроника бяха на дисплея при километража. Е, това е малоумно вече. Като въртиш волана, за да паркираш, ту виждаш, ту не виждаш какво показва. На колите с тъч, предполагам парктроника показва встрани, но на тези с обикновено радио са могли направо да си спестят тази "екстра".
                                Като цяло колата изглежда добре на външен вид, седи добре на пътя и има хубави спирачки, но само това. На мен поне не ми беше удобна.
                                А пък това кола с ръчни 6 скорости принципно ми се струва доста странно. Не знам защо изобщо се произвеждат такива коли. Като се започне едно ръчкане на лоста...
                                Няма за какво да се обиждам колега ... поне аз де.
                                Ти явно харесваш по големи коли задължително с тъчскрин и с автомат. Просто не е твоята кола!
                                Избери Твоят ... SOUND
                                https://soundcloud.com/maserati_hq

                                Comment

                                Working...
                                X